انا اسف

معلش التليفون عندنا عطلان

و بالتالي النت فاصل

ادعولي بقى يرجع

و الله يسامحه اللي قر علي بعد التدوينة اللي فاتت

ليه بس كده

ده عامله محدد علشان محدش يقر

كتبت من  انترنت كافيه تعبان و الكومبيوتر هيشلني

2 تعليقان to “انا اسف”

  1. fahd Says:

    السلام عليكم
    اولا الف سلامة لتليفونكم المصون
    ويارب العدوين
    ولا تقلق حيث ان هذه اشياء تحدث

    بس مش عارف ليه حبيتك

    يمكن صادفت احساس في مدونتك او بعض كتاباتك

    يمكن علشان ابوك وانا اقدر ذلك ويهمني

    يمكن علشان……..
    المهم انا اتمني ان اعرف اكثر

    صحيح هناك اشياء كثيرة احسب انها مشتركة
    لا احب الكورة واحب احمد خالد توفيق
    واحب السقا مات وقرأتها سرقة في ايام ثانوية عامة

    وانا اسف لاني دونت براحتي

  2. amr salah Says:

    ايه يا جدعان ما حدش هايقول لعبد الله ” كل سنة وانت طيب يا جميل ”
    الراجل عيد ميلاده بكره …….. الله مش شايف تحيه جامده يعني
    لالالالا كده ما ينفعش …. انا بصراحة مش عارف اقول ايه ؟؟؟؟؟

اترك رد

