الجواز الجواز الجواز

weddingcake1.jpg 

 انت مش ناوي تتجوز

عروستك عندي

شد حيلك علشان تكمل نص دينك

سمعت انك خطبت

مبروك و عقبالك

هنفرح بيك امتى

هنفرح فيك امتى

كل دي نماذج لجمل بسمعها كتير قوي اليومين دول

مفيش مشكلة انا فعلا عايز اتجوز

مش دلوقتي حالا يعني

و نفسي ربنا يرزقني

بس المشكلة ان مش كل حاجة بعملها  مرتبطة بالجواز

يعني لو سلمت على اب بحرارة يبقى عايز اتجوز بنته؟

لو لاعبت طفل صغير يبقى عايز اتجوز اخته؟

لو سئلت على صحة ست كبيرة يبقى انا عايز اتقدم لبنتها؟؟

لو صاحبت واحد و زرته و سالت عليه يبقى رايد اخته؟؟

لا طبعا مش شرط 

على كده هتجوز نص بنات البلد

ايه يا جدعان في ايه

انا صحيح ممكن اكون مصلحجي بس مش للدرجة دي

يعني ممكن اصاحب واحد علشان بحبه هو

او الاعب طفل علشان هو عسول

ارحموني لما هجي اتجوز هقولكم

سيبوني براحتي 

43 تعليق to “الجواز الجواز الجواز”

  1. RAWDA Says:

    اولا الصوره اموره اوى اوى
    بس دى اكيد مش تورتة فرح
    دى تورتة طلاق
    ثانياَ انا معترضة علي ان اى حد تقوله بخ يبقي بترسم علي بنات من عنده
    دى نظرية مستفزة ومهينة
    مش موافقة عليها

  2. abdollah Says:

    طيب ما هو ده اللي انا بقوله
    اني متغاظ من الناس اللي بتفكر كده

  3. غير معروف Says:

    براحتك ايه يالا

    انت فاكر نفسك فين

    بوص لم نفسك احسنلك

  4. غير معروف Says:

    انت مردتش عليا ليه

  5. Ansary Says:

    اولا الف مبروك على المدوتة
    ثانيا بالنسبة للجواز فبراحتك
    تلاعب اللى انت تحبه
    وتزور اللى انت عايزه براحتك
    ان شا لله تجوز نصف بنات البلد
    براحتك
    بس انا عارف انت حاطط عينك على مين
    او على الاقل كان باين من نظراتها ليك انها حاطه عينها عليك
    وعموما براحتك وبراحتها

  6. abdollah Says:

    اولا الاخ المجهول ده اللي داخل شمال
    مردتش عليك لاني براحتي قوي حتى في الرد
    و بعدين انا احاول اقرا كل التعليقات بس لو في تعليق ما ينفعش ارد عليه خلاص

    انصاري حبيبي الله يبارك فيك
    و بعدين نظرات ايه اللي بتكلم عليها
    انا راجل بغض بصري و انت عارف كده و اسال الله الاخلاص
    و انا لا اعتقد ان انت عارف انا عايز اجوز مين

  7. Ansary Says:

    انا مقلتش انك بسيط عليها
    قلت حاطط عينك عليها ده تعبير مجازي

  8. غير معروف Says:

    عبدووووووووووووووووووووووووو

    ألف مبروك

    على الدخول في عالم التدوين الاليكتروني
    وعايزين مقالات تنور النت كده

    وياريت تنورني على المدونة عندي

    zezo

    http://ourvoice2007.blogspot.com/

  9. RAWDA Says:

    ايه العك ده
    اتفرج
    اهو طلعك بتحب في الاخر
    لا اله الا الله

  10. amr salah Says:

    ولا عبد الله .. احنا دافنينه سوى .. ولا عايز تجوز . اجوز واخلص ما تمثلش علينا …. وبعدين خلي عندك دم .. تجوز قبلي

  11. وائل Says:

    عايز عروسة تكون عمرها 20 سنة وتكون امورة انا عندى شقة وجاهز للجواز فى اى وقت وعندى محل قطع غبار سيارات

  12. وائل Says:

    عايز بنت للجواز بس تكون امورة وانا جاهز للزواج وعندى شقة وعندى محل قطع غيار سيارات

  13. abdollah Says:

    ايه يا عم وائل
    اولا اهلا بيك عندي
    بس محدش قال اني اللي عايز يتجوز يجي هنا
    و لا انا بشتغل خاطبة
    و ربنا يرزقك ببنت الحلال اللي تسعدك و تهنيك
    و على العموم اهلا بيك

  14. wael_elkotory@yahoo.com Says:

    انا وائل ودة ايميلى الااستفسار اوك اشوكم على خيرا وكل سنة وانتو طيبين

  15. retaj Says:

    ياعم اعمل الى انت عايزه دى ناس عيانه بدماغها.وبعدين ماالبنات معذوره برده.وبعدين يعنى محبكش تلاعب الواد الصغير واخته شيفاك اسلكككككككككككككك ياعمممممممممممم

  16. محمد السيد Says:

    انا نفسى احب ولحد ة بجد

  17. محمد السيد Says:

    وكون بنت ناس مش عوز ة تتسلة وبس ويا ريت بسرعة 0189561503

  18. hossam elkholy Says:

    انا عاوز واحده اتجوزها تكون جامده

  19. غير معروف Says:

    يا جماعة ارحمونا احنا الشباب المصريين

    بدول الخليج

    والله بنتعاير لما حد منهم يقرا لوحدة زي ديه

    انا باشييد واوجه كلامي ده للمصريين الرجالة في مصر

    تبرعوا لكرامة المصريين بالخارج

    حد يتبرع ويتجوزها ويخلصنا يا جماعة الخير

    ارجوكم

    واحنا ممكن كمان نجمع من بعض ونجيب لكم الشقة والعفش وكل حاجة كمان

    بس خلصونا وحد يلمها ويتجوزها

    شوفي انا عارف انك بتحذفي راي ده

    بس ميهمنيش انك مبتحبيش النقد

    او الراي الاخر ومش بتحترمي ان حد يقول رايه فيكي

    زي ما انت بتقولي على الرجالة اللي بيتقدمولك عاهات

    ده انت واللي زيك اللي عاهات لينا

    وهو ايه اللي جاب مصر ورى غير المراة وحقوق المراة

    دلوقت كمان المراة بتطالب انها تتجوز وتطلب ايد الرجالة كمان

    Posted

  20. غير معروف Says:

    والله عندك حق انا كمان بيحصل معايا نفس المواقف ديه , الظاهر كل واحد عايز يخلص من البنت اللي عنده ف البيت
    حتى فيه واحدة عاملة مدونة اسمها عايزة اتجوز مش مكفيهم يصطادوا عرسان بره لا كمان داخلين النت عشان يصطادوا عرسان

  21. ana Says:

    ربنا يوفقك ويرزقك ببنت الحلال يا رب يا عبد الله

  22. غير معروف Says:

    يعنى

  23. هند Says:

    حسب الله و نعم الوكيل

  24. اسماء حسين Says:

    ازى البنات بتحب

  25. اسماء حسين Says:

    انا بحب اعرف ازى اعلق ولد

  26. محمد يوسف Says:

    نفسى ربنا يحبنى

  27. محمد يوسف Says:

    عايز اجوز انا رياضى بحب الرياضة ونفسى احب من قلبى ربنا شاهد عليا

  28. غير معروف Says:

    اتقى الله

  29. محمد Says:

    انا نفسى فى وحده احبها بجد

  30. محمد سراج Says:

    بحب اتجوز بنت تكون سمرا

  31. محمد سراج Says:

    انا من لبنان وبدي اتعرف على بنت من مصر وانشالله يصير بيناتنا نصيب ونجوز

  32. dua Says:

    انا كنت فاكرة انه الكلام ده بس عندنا ف البلد طلع ف مصر كلها يا سبحان الله

  33. مبروك Says:

    ان عيزاتجوز من بنت حلو

  34. عفروتو Says:

    انا من شبرا مصر انا عاوز بنت اجوزها محترمة

  35. مها الحسينى Says:

    اولا اهلا بشباب مصر ثانيا براحتك فى الارتباط بس فكر اولا فى دينها واخلاقها ومتبصش للمنظر لانه بيخدع فى اوقات كتير

  36. محمد مجدى Says:

    قمله يشاورها خطيبها وين تبين نقضي شهر العسل؟؟
    قالت:ابي بشعر زينب العسكري.

  37. محمد مجدى Says:

    أروع القلوب قلبك .. وأجمل الكلام همسك .. وأحلى ما في حياتي حبك ..
    ??????????????>>><<<يامبعدعن شوفةالعين لاباس أبنتظرلوفرقتنا اليالي لولا الأمل مابه حياةمع الياس أبتحمل لرضاك فوق إحتمالي
    أنت الوحيدالي ذكرتك من الناس ولىذكرتك كل شي طرالي ليتك تناجي بلحشاصدق الحساس وتشوف وش سو غرامك بحالي

  38. التركى جلاكم Says:

    طلبتك بالغرام اللي جعل وسط
    الجسد روحين'”‘””
    وقلب ينبض بحبك ونبضاته ينادونك'”””
    اذا مريت في بالك تذكر
    يالغلا شيئين”””‘
    محب عاش لعيونك
    ومات لخاطرعيونك<"

  39. الخولي Says:

    انا عايز اتجوز وحده تحبنى واحبه المن0170594300

  40. محمدعلى Says:

    عايزسن45فيمافوق أناسنى30سنة

اترك رد

